Pečovatelská služba Jaroměř

Pečovatelská služba Jaroměř

I. Kdo jsme:

jsme pečovatelská služba poskytující terénní služby v domácnostech klientů především v Jaroměři, Josefově, Jezbinách, Semonicích a na Starém Plese a  ambulantní služby poskytované v sídle pečovatelské službě na adrese Josefa Šímy 780, Jaroměř. 

II. Komu poskytujeme  služby:

seniorům a osobám se zdravotním postižením, kteří  se ocitli v tíživé sociální situaci a potřebují pomoc  při sebeobsluze, v domácnosti, při doprovodu do  zdravotnického zařízení, pobývají na území Jaroměře, Josefova, Semonic,  Starého Plesu a ovládají český  nebo slovenský jazyk. (Veřejný závazek)

III. Nabízené činnosti:

služby poskytujeme ve všední dny od pondělí do pátku, v časech od 7:00 do 19:00 hodin, v sobotu, neděli a ve svátek v časech od 10:30 do 19:00 hodin, dle platného ceníku služeb, ve formě pomoci při úkonech osobní hygieny nejen v domácnosti klienta, ale i ambulantně – v bezbariérových  Střediscích osobní hygieny  v sídle pečovatelské služby, kdy si rodina klienta nebo klient sám  musí zajistit odvoz, dále pomoc při udržování domácnosti, včetně běžných a velkých úklidů, praní a žehlení prádla, nakupování, různých pochůzek k lékaři a na instituce, doprovázení k lékaři, na úřady, při vycházkách, dovozu obědů v jídlonosičích pečovatelské služby. (Ceník služeb)

IV. Žádost o službu:

může podat kdokoliv (zájemce o službu, rodinný příslušník nebo známý), např.: osobně nebo telefonicky bez vyplňování formuláře.

V. Jednání se zájemcem o službu:

  • v případě zájmu žadatele o službu sjedná sociální pracovník termín pro schůzku s žadatelem o službu,
  • sociální šetření (forma rozhovoru) probíhá v domácnosti žadatele o službu,
  • na základě zjištění potřeb provádí sociální pracovník záznam z jednání o potřebách a přáních  žadatele, s uvedením popisu potřebnosti a stávajícím stavem,
  • klient je seznámen s pravidly o poskytování služby a s nabízenými službami, je předán ceník služeb, vnitřní pravidla a informační leták pečovatelské služby,
  • pokud je zjištěno, že žadatel nespadá do naší cílové skupiny (př.: vyžaduje služby, které neposkytujeme), je mu předán kontakt na navazující služby nebo žadateli pomůžeme dohodnout potřebnou službu,
  • v případě dohody mezi žadatelem a pečovatelskou službou je sjednána další schůzka o podpisu smlouvy.

VI. Smlouva a osobní plán:

  • v den podpisu smlouvy mohou být zahájeny  služby a je přidělena klíčová pracovnice, která s klientem sepíše osobní plán (tj. příloha ke smlouvě o konkrétních přáních a potřebách s uvedením přesných časů a přesném postupu poskytování služby),
  • smlouva může být kdykoliv ze strany klienta ukončena, v případě zlepšení stavu nebo porušování náležitostí smlouvy může být ukončena ze strany poskytovatele,
  • smlouva může být upravována dle potřeb klienta formou písemných dodatků.

VII.  Pravidla pro vyřizování stížností:

  • klient má právo podat při nespokojenosti se službami nebo personálem, písemnou nebo ústní stížnost,
  • každá připomínka, přání nebo stížnost je vždy řešena,
  • konkrétní pravidla pro podání stížností jsou uvedena ve vnitřních pravidlech.

 

Rychlý kontakt

Město Jaroměř
Pečovatelská služba
Sídlo: J.Šímy 780
551 01 Jaroměř
Sociální pracovníci
Bc. Zdeňka Bartošová 
tel.: 491 487 684
mobil: 734 314 290
 
Bc. Dagmar Pilná
tel.: 491 487 684
mobil: 734 567 667

Naleznete nás zde

pecovatelska sluzba jaromer